Sunday, April 10, 2011

KURSUS PEMBANGUNAN KOPETENSI STAF

5 HINGGA 7 APRIL 2011.

Satu kursus yg cukup menarik dan berguna bagi pemimpin organisasi.Dah lama tak kursus, jadi ini la peluangnya.Bagus juga dibuat di BTPN...setiap hari ulang alik.Tak jemu.

Pengurus kursus,En Balasandran seorang pensyarah IABU yg berpengalamah dlm HRD. Objektif kursus ini adalah menyediakan sasaran kerja staf selaras dgn matlamat organisasi dan juga merancang program2 penambahbaikan utk meningkatkan kopentensi staf serta mampu menilai prestasi staf berdasarkan matlamat yg disasarkan.

Banyak ilmu pengetahuan yg dapat disampaikan terutamanya semasa sessi bengkel.Seperti biasa apabila sessi bengkel...aku le pembentangnya.Addduuuuhhhhh tak senang aku dibuatnya.Mujur la ilmu goreng mengoreng semasa di upsi masih ada lagi. hehheeeee

5 comments:

noi said...

Pengalaman banyak membantu kita yang dah berusia emas waja ni....
Biasalah tu... bila dapat pegang microphone!

emzex said...

noi...emas waja tak apa...bukan emas purba. heheee..

pengelaman tu sikit aje...goreng tu yg lebih....sampai pensyarah tak terkata apa2 lagi.

mpmn said...

ada org kata, org Penang kaki auta. betul ke? hrp lepas ni sek hg akan diiktiraf sbgi sek sbt atau dpt rm7500. itupun kalau duit ada lagi. maklumlah dah byk hbs ditabur bagi pikat memikat.

emzex said...

org yg kata tu selalunya org nogeri tapi tinggal ditermerloh.

aku auta pun ada fakta..hheheee.yg dpt sbt duit nya pun tarak lagi.mana ade ....telur sebiji riuh sekampung. tak kan ekau tak tahu.

insyaalah tahun depan akan dapat...tapi bukan harap sangat rm 7500 tu...aku bersama2 staf ikhlas...menjalankan amanah dan tjawab.

mcm mana dgn anak ekau di kulim tu ..dah habis praktikal ke?

mpmn said...

hari jumaat ni aku nak ke sana. dia tamat hari jumaat ni. jika ada rezeki aku nak singgah rmh hg. hg ada rmh ke?